Nestlé, kao jedna od vodećih svjetskih kompanija u prehrambenoj industriji, uspostavila je tržište južne i istočne Europe (SEEM) i na funkciju voditelja tržišta u januaru imenovala Alessandra Zanellija.
Zemlje koje pripadaju ovom tržištu su Bugarska, Hrvatska, Srbija, BiH, Sjeverna Makedonija, Crna Gora, Slovenija, Kosovo, Ukrajina i Moldavija.
Odluka je donesena u okviru transformacije kompanije te predstavlja priliku za ostvarenje šireg dosega i rasta u svim kategorijama, razvijajući pri tome ljude i pet središta – Bukurešt, Sofiju, Zagreb, Beograd i Kijev. Novoformirano tržište obuhvaćat će oko 8000 ljudi i pet tvornica.
– Ova transformacije omogućuje brže prepoznavanje poslovnih prilika i profitabilni rast. Novom strukturom tržišta moći ćemo postizati najambicioznije ciljeve i rezultate i pozicionirati se na vrhu svih kategorija, na svim teritorijima.
Želimo ojačati svoju organizaciju, učiniti je agilnijom i usmjerenom na ljude i potrošače – objašnjava Alessandro Zanelli, voditelj novoga tržišta.