U tunelu se trenutno izvode betonski radovi na podnožnom svodu i temeljima kako bi se stvorili uslovi za izradu hidroizolacije i sekundarne obloge.

- -

Također se izvode radovi na reprofilaciji postojeće betonske obloge na oporcima i kalotnom dijelu tunela, a tim radovima stiču se uslovi za polaganje drenaže i hidroizolacije u tunelu.

– Obzirom na to da je planirano u toku ljetnih mjeseci da se stvore uslovi za dvosmjerni saobraćaj uglavnom su planirani radovi na temeljima, podnožnom svodu, polaganju drenaže i stvaranju uslova za izradu hidroizolacije u tunelu. Pauza će trajati od početka juna do kraja augusta mjeseca – istakli su iz JP Ceste FBiH.

Do sada se maksimalna čekanja učesnika u prometu na prolazak kroz tunel kreću od sedam do devet minuta, a iz tog poduzeća navode kako nastoje da održe taj ritam.

– U dosadašnjem periodu od početka radova ulažu se maksimalni napori da se sačuva ovaj trend zadržavanja. Uglavnom za vikende se dešava pojačani promet kada se propuštanje kolona vrši ručno s radnicima. To se radi tako da se propušta ona strana tunela na kojoj se saobraćaj više nakuplja te se zaista sve čini da učesnici u prometu imaju što kraća zadržavanja na prolaz kroz tunel Crnaja – naglasili su iz Javnog poduzeća Ceste.

- -

Što se tiče pandemije, naveli su kako je trenutno stanje na gradilištu zadovoljavajuće, ali da je u ovim okolnostima teško predvidjeti može li doći do problema zbog covid- 19.

– Naša očekivanja su da će ideja nabavke vakcine pokrenuta od strane privrednog sektora, a za koju su zainteresirani i učesnici u realizaciji projekata, biti i realizovana što bi zaista bilo dobro za građevinsku operativu obzirom na to da je započeto puno projekata u cestogradnji – poručili su iz JP Ceste FBiH.