Ejub Kučuk pita Vladu KS: Čijoj firmi idu četiri miliona KM za promociju na EXPO Dubai?

Preporučujemo

Poduzetnik i stručnjak iz oblasti marketinga, Ejub Kučuk navodi kako će Vlada KS na EXPO Dubai potrošiti četiri miliona KM, a posao vezan za promotivne aktivnosti će dobiti jedna reklamna agencija iz Sarajeva. Nema tendera, nema stručnjaka i niko na tržištu nije obaviješten da se priprema jedan takav projekt.

Njegovu objavu na Facebooku prenosimo u cijelosti:

- -

– Četiri miliona KM bez PDV (još 680.000KM) će potrošiti Vlada Kantona Sarajevo na EXPO Dubai. Po mojim saznanjima, posao se dodjeljuje putem pregovaračkog postupka reklamnoj agenciji čiji su vlasnici iz Sarajeva.

To znači da nema tendera, da kriterij nije najniža cijena, nego onoliko koliko dobavljač ocijeni. To isto tako znači da niti jedan stručnjak iz oblasti turizma, marketinga, digitalne promocije, video produkcije, zakupa medija, event menadžmenta i raznih drugih oblasti, a koji nije uposlen u toj reklamnoj agenciji, neće moći učestvovati u kreiranju promocije za koju je izdvojen najveći iznos novca od kako postoji nezavisna BiH i reklamna industrija BiH. To isto tako znači da niko na tržištu nije bio obavješten da se priprema takav projekat i da će se ugovor potpisati sa privatnom reklamnom agencijom. Možda bi još neka agencija pronašla način da omogući učešće na EXPO za manje novca.

EXPO Dubai je manifestacija koja traje od 01.10.2021. do 31.03.2022. godine, što znači da je već prošlo mjesec dana od početka, Kanton Sarajevo je potpisao ugovor i izdvojio sredstva, a porezni obveznici još ne znaju:

1. Šta će se sve promovirati, ko to određuje, po kojoj metodologiji, ko je izradio sve te projekte po kojim se određuje promocija?

- -

2. Koje firme, industrije, potencijali i destinacije će se promovirati i ko to određuje? Ako su već odobrene, ko je i po kojoj metodologiji to odredio?

3. Šta će se sve producirati, za koga, po kojim projektnim zadacima, za koji novac, ko će to kontrolisati i ko to određuje? Ko odgovara za kvalitet, cijene po kojim se radi, kako se prate troškovi….

4. Na koji način se mjeri uspjeh, koje metrike se koriste, ko to kontroliše, koja su očekivanja od promocije i šta će biti ako se to ne postigne?

5. Šta ako se ne producira sve, ako promocija nije dobro targetirana, ako se klikovi i impresije u digitalnoj promociji preplate ili ako se kupi da pojeftino Indijci naklikaju, a nama se skupo naplati?

6. Da li je Vlada KS razmišljala o bilo kojoj drugoj promociji za 4 miliona KM i da li je uradila studiju izvodljivosti kako bi utvrdila na koji način bi se postigli veći rezultati, koji projekat bi doveo više investitora i turista u BiH.

Imam još mnogo pitanja, ali nadam se da će bar na ova neko odgovoriti pa da krenemo dalje.

Ne govorim da su ovo mutne radnje, više sam uvjerenja da je urađeno na brzinu i bez razmišljanja. Ako je i tako, čuvajte se Ministri i Premijeru. Mnoge vlasti su pale zbog manjih iznosa koji su netransparentno utrošeni u marketing, mnogo je moćnika završilo iza rešetaka.

Nije svaki marketing dobar. Bolje je ne oglašavati se nikako, nego to raditi bez plana, načina praćenja očekivanih rezultata i netransparentno. Najgore je u današnje vrijeme bacati pare kroz prozor – zaključuje Kučuk u objavi.

Najnovije

Bošnjački povratnici napadnuti u Gacku, korišteno vatreno oružje

Jedna bošnjačka povratnička porodica napadnuta je danas u Gacku, saopštio je ministar raseljenih osoba i izbjeglica Federacije BiH Nerin...