Tokom izborne kampanje političke stranke u Bosni i Hercegovini potrošile su najmanje 5,9 miliona KM na oglašavanje u elektronskim i štampanim medijima i bilbordima, pokazuju preliminarni rezultati monitoringa koji je proveo Transparency International u BIH (TI BIH).
Narod i pravda, iako postoje tek 2,5 godine, nema jaku infrastrukturu, ali sudeći prema preliminarnim rezultatima koje je objavio TIBiH, imali su itekako novca za reklamne panoe i bilborde. Za to reklamiranje utrošili su oko 240.000 maraka, te na medijsko oglašavanje oko 14.000.
Sinošnje gostovanje na Face TV dvojice NiP-ovih kandidata za načelnike i predsjednika ove stranke Elmedina Konakovića, te direktan prijenos završnog skupa NiP-a iz sarajevskog Doma mladih, izazvao je brojne komentare na društvenim mrežama. Svi su pitali isto: “Odakle ti lova, frajeru?”
Da se razumijemo, Face TV kao uostalom i svi drugi komercijalni mediji imaju cjenovnik marketinškog oglašavanja i od toga žive. I tu nema ništa sporno. U tabeli koju objavljujemo pogledajte koliko je koštalo večerašnje gostovanje NiP-ovaca na čelu sa Konakovićem, iz čega i sami možete zaključiti, koliko je to novca samo večeras potrošeno iz njihove sehare. Ako su zaista i platili sve to?
Jedino sporno jeste, odakle zaista Konakoviću koji se pohvalio da se sami finansiraju ( što ni mnogo veće i jače stranke ne uspijevaju samo od članarine i “privrednika”) toliki novac.
TIBiH je napravio preliminarni troškovnik, ali će revizija koju provodi Centralna izborna komisija BiH pokazati stvarno stanje – ekonomskim riječnikom kazano, prihodovnu i rashodovnu stranu. Tada će se vidjeti koliko je NiP zaista i potrošio.