Privremeni upravitelj Gušić za vjerovali ili ne: Kako sam ja na čelu GRAS-a puno je bitnih pomaka

Preporučujemo

U toku je pauza na današnjoj sjednici Skupštine KS, a u međuvremenu se novinarima obratio i privremeni upravitelj GRAS-a Haris Gušić.

Govoreći o pomacima u GRAS-u, otkako je on u junu prošle godine postavljen za privremenog upravitelja, Gušić je rekao:

- -

“Jedan od bitnih pomaka koji se desio mojim dolaskom na čelo te firme je pokazatelj da u 2016. godini GRAS nije uplatio niti jednu marku PDV-a, dok je u drugom periodu 2017. godine uplaćeno 1.371.844 KM. Naravno da nam je Vlada KS-a dala milion KM da riješimo taj problem, ali GRAS je iz svojih sredstava izdvojio nekih 371 hiljadu, što do sada nije bio slučaj. Što se tiče dužnika prema dobavljačima, izmirili smo 9.575.122 KM, dok je u drugom periodu 2016. taj broj iznosio 6.847.120 KM. Radi se o pomaku od skoro tri miliona koje smo vratili dobavljačima”, dodao je Gušić.

Govorio je i o gubicima firme, pa je tako iznio podatak da je za šest mjeseci 2016. godine GRAS poslovao u minusu od 13.901.485 KM, dok je za isti period 2017. dug smanjen na 10.182.865 KM.

“To znači da GRAS ide naprijed. Nije niko otpušten iz firme, nije bilo rezova i zatvaranja sektora, nije bilo otkaza, što ne znači da neće biti zatvaranja određenih sektora. Tehnički pregled se zatvara, a radnici će biti preuzeti od firme koja je dobila tehnički pregled na 4 godine, uz mogućnost dodatne 4 godine, i taj ugovor ćemo zaključiti vrlo brzo. Time smo napravili prihod od 168.000 KM na ime kirije”, kazao je Gušić dodavši da je imao sastana sa uposlenim u tehničkom pregledu, i oni su, kako je rekao, zadovoljni ovakvim rješenjem

“Bit će im uplaćeni doprinosi, zaostale plate, otpremnine…U slučaju da nova firma promijeni strukturu vlasništva, radnici imaju pravo da se vrate u GRAS”, kaže Mušić.

- -

Na pitanje koja je to idealan broj uposlenih u GRAS-u, Mušić je rekao da se o tome ne može tačno govoriti.

“Nabavkom jednog novog vozila ili popravljanjem vozila koje nije u saobraćaju nama trebaju tri nova vozača. Tako da su brojke od 1.000 ili 1.500 netačne. Zna se koliko je na jedno vozilo potrebno koliko vozača, mehaničara, pomoćnog osoblja…Sutra ako se nabavi 30 novih minibosa, mi ćemo morati zaposliti još vozača, što znači da će se cifra od 1.430 ljudi, koliko ih radi danas, morati uvećati za najmanje 50 vozača. To su cifre koje idu gore dole i o njima se ne može precizno pričati”, rekao je Gušić.

(Merima Druškić/Mirza Islamović)

Najnovije

Haos u Americi: Veliki protest Jevreja protiv rata u Gazi, stotine uhapšenih

Stotine jevrejskih antiratnih demonstranata uhapšeno je tokom pesahalnog sedera, svečanog obroka koji se održava na početku jevrejskog praznika, koji...