Na šta je posebno važno obratiti pažnju tokom vrelih ljetnih dana?

Preporučujemo

Jedite češće, manje obroke koji sadrže više tečnosti

Jedite jela kao što su povrtne supe ili povrtna variva. Izbjegavajte hranu bogatu bjelančevinama, ali i preveliki unos ugljenih hidrata, jer je varenje pojačano nakon njihovog konzumiranja, a zagrijava tijelo.

Svakako izbjegavajte masnu i začinjenu hranu, alkohol i prejterivanje u kofeinskim napicima. To se odnosi i na čajeve sa visokim sadržajem kofeina. poput crnog čaja.

Pazite gdje držite lijekove

Hronični bolesnici trebalo bi da se posavjetuju sa doktorom oko lijekova koje uzimaju kao terapiju, jer neki od njih podstiču mokrenje, a time i povećavaju rizik od dehidratacije.

Takođe je važno napomenuti da lekove obavezno držite na temperaturi do 25 stepeni, a ako je ona u vašem prostoru viša, premjestite ih u frižider.

Poseban oprez savjetuje se i oboljelima od od bolesti disajnog sistema, jer se uz otežano disanje i kašalj, može javiti i pad krvnog pritiska.

Kako vrućine utiču i na zgrušavanje krvi, mogu se javiti i lokalne tromboze uz oticanje nogu jer se  tečnost zadržava u nogama, prenosi 24 sata.hr.

Kod osoba koje imaju problem s gojaznošću tijelo zadržava više toplote, a ujedno ga je teže rashladiti, pa bi zbog toga trebalo da pripaze na temperaturu prostora u kom borave.

Najnovije

Uskoro počinju radovi na rehabilitaciji najoštećenijeg dijela ulice Džemala Bijedića

Načelnik Općine Novi Grad Sarajevo Semir Efendić potpisao je Odluku o izboru izvođača radova na rehabilitaciji dijela ulice Džemala...