Nova enigma: Stadlerov tramvaj za Sarajevo košta 2,26 miliona eura a za Ostravu 1,05 miliona eura

Preporučujemo

Miroslav Vujčić, član Demokratske fronte i uposlenik Ministarstva vanjskih poslova oglasio se na društvenim mrežama i iznio šokantne podatke o cijenama novih tramvaja.

-Kako objasniti da tramvaj u Ostrawi identičnih gabarita, samo ima jedan zglob može biti za 1.2 miliona jeftiniji a prima osam više putnika, upitao je Vujčić.

- -

Objavu sa društvenih mreža prenosimo u cjelosti:

SARAJEVSKI TRAMVAJI VOL 2!

U prvom sam postavio par pitanja i ono najvažnije…ZAŠTO MINISTAR ŠTETA KRIJE ZAVRŠNI RAČUN IZRADE PRUGE I NABAVKE TRAMVAJA KAO ZMIJA NOGE???? E sad idemo dalje…..

Kako objasniti da tramvaj u Ostrawi identičnih gabarita, samo ima jedan zglob može biti za 1.2 miliona jeftiniji a prima osam više putnika?

- -

Kako objasniti da su pare od šina mimo odluke Vlade date da RAD preko GRAS-a nabavi naftu? (Jer je račun na GRAS).

Ugovore za prugu ostaju u domenu SF-a, a tek novi trolejbusi gdje je tražena jedna vrsta pa došla druga.

Kako objasniti zašto pruga od DOMOVA do Stupa ljulja a tvrdili su da neće?

Enigma za enigmom!!!!! Pa da ih počnemo polako rasplitati!

STADLEROV NOVI TRAMVAJ ZA SARAJEVO: 2,26 MILIONA EURA PO TRAMVAJU. STADLEROV NOVI TRAMVAJ ZA OSTRAVU (ČEŠKA REPUBLIKA): 1,05 MILIONA EURA PO TRAMVAJU????

U pitanju su skoro pa identični tramvaji, prema navedenim specifikacijama razlika je samo u odnosu stajaćih i sjedećih mjesta.

Za Sarajevo 15 tramvaja, 180 putnika, 79 sjedećih mjesta, ukupno 34 miliona EUR, 2,26 miliona Eura po tramvaju.

Za Ostravu 40 tramvaja, 188 putnika, 60 sjedećih mjesta, ukupno 42 miliona EUR, 1,05 miliona Eura po tramvaju???? Ispade da 8 putnika više vrijedi milion i 200.000 EUR?????? Da li vrijedi jednom će se saznati.

E sad što se tiče starih neupotrebljivih tramvaja koji otprilike kad se staro gvožđe pretvori u KM vrijede oko 3000 KM i šina one su završile u željezari Ilijaš bez obzira na cijene drugih ponuđača. E sad postoji odluka ministarstva da GRAS sve to proda i obnovi vozni park što naravno nije učinjeno, niti kupljeno niti nabavljeno. Gdje su te pare završile ja ne znam ali neko sigurno zna!

Dakle ministre nisu svi budale u ovome gradu i rekao sam da poštujem tvoj entuzijazam, poštujem sto si zasukao rukave i odradio pripremljen projekat sa pripremljenim parama jer neko ne bi ni to uradio ali si mi dužan reci koliko je sve to koštalo a zašto evo sad ću da ti kažem……..

Dug Kantona Sarajevo:

31.12.2022 oko 347 miliona KM

31.12.2023 oko 489,5 miliona KM

30.09.2024 oko 585,7 miliona KM

ZNAČI A DVIJE GODINE SMO SE DODATNO ZZADUŽILI 40 MILIONA KM!

PA KOGA VI STVARNO ZAJEBAVATE???? Stanje duga KS od osnivanja ovog kantona do 2019. godine ukupno je iznosilo 191 milion KM!! Toliko o dobrom dodomaćinskom odnosu Trojke prema KS i šupljiranja misleći da će svi treptati okicama na nove tramvaje i novu prugu! Račune ministre račune!

Najnovije

Efendić: Vijeće ministara finansira Dodikov režim!

Sutra je nastavak sjednice Općinskog vijeća Novi Grad Sarajevo. O tome, između ostalog, govorio je Semir Efendić, predsjednik Stranke...