Odlazak slikara Nezira Čorbića: Klasicista neponovljivog titraja četkice i pera

preporučujemo

Trebao je imati operaciju kuka, nakon što je preživio infarkt, ali drugi zdravstveni problem su doprinijeli činjenici da je Nezir Čorbić izgubio svoju posljednju životnu bitku. Od pompejske atmosfere sa velikih formata iz 80-tih godina do kompjuterskih crteža sa početka 2000-tih godina, njegova djela sadrže razne tehnike likovnih umjetnosti.

Akademski slikar Nezir Čorbić, poslije duže i teške bolesti, preminuo je u srijedu uvečer u svom rodnom gradu, javlja Anadolu Agency (AA).

Trebao je imati operaciju kuka, nakon što je preživio infarkt, ali drugi zdravstveni problem su doprinijeli činjenici da je Nezir Čorbić izgubio svoju posljednju životnu bitku.

Čorbić je završio Akademiju likovnih umjetnosti u Beogradu, a svojevremeno je bio profesor likovne umjetnosti u tuzlanskoj gimnaziji. Njegovi savremenici kažu kako je svoje prve slikarske radove načinio 1960. godine.

Izlagao je u inostranstvu, a najčešće u Beogradu gdje je 1968. godine završio Akademiju likovnih umjetnosti pod mentorstvom Mile Milunovića.

U martu 2014. godine objavio je knjigu “Muhuri” koju je posvetio drugarima i raji iz Malkočevog sokaka koji se danas nalazi između Elektrotehničkog fakulteta i Velike pijace u Tuzli.

Posljednjih godina je živio u Počitelju, ali se zbog zdravstvenih problema vratio u Tuzlu. Preminuo je u 78. godini, a iza njega je ostao bogat opus umjetničkih radova kao trajno svjedočanstvo na njegovu plodonosnu karijeru.

Autor: Nezir Čorbić – retrospektiva
Od pompejske atmosfere sa velikih formata iz 80-tih godina do kompjuterskih crteža sa početka 2000-tih godina, njegova djela sadrže razne tehnike likovnih umjetnosti.

„I onda nešto neočekivano za ovog klasicistu čiji je svaki likovni rad pohvala ruci, odnjegovanom ličnom pikturalnom duktusu, pohvala estetici neponovljivog titraja četkice i pera u bojenom polju slike. Kompjuterska umjetnost, matematički digitalni logos koji je na prvi pogled nespojiv sa romantičarskom prirodom ovoga autora, baštinika ideje monumentalne istorije slikarstva kao neponovljive antropološke prakse humanizma. Paradoksalno, autor u čijim je estetskim temeljima rad ruke na uobličavanju likovnog svijeta pokazuje nam da u stvarima umjetnosti nije sve u tehnici. Slikarske, umjetničke ideje mogu se uobličiti bilo kojim sredstvom, bilo kojim tehničkim pomagalom. Suština je u znanju, talentu, ukusu, masti i umjetničkoj uobrazilji“, pisao je o njegovom djelu Aleksandar Adamović.

Najnovije

Poklon Željezničara najmlađim navijačima: Djeca će moći besplatno gledati meč protiv Posušja

Čelnici Željezničara su spremili posebno iznenađenje za najmlađe navijače kluba za utakmicu sa Posušjem. Plavi će u subotu dočekati Posušje...