Početkom augusta potpisan je ugovor između JP Autoceste FBiH i izvođača radova za izgradnju poddionice Ponirak – Vraca, čija je vrijednost ugovora 59.408.825 eura bez uključenog PDV-a.
Trasa autoceste poddionica Ponirak – Vraca je dio dionice Poprikuše – Zenica sjever, duga je 2,65 km, a najznačajniji objekat na poddionici je tunel Zenica. Prema projektu tunel Zenica sastoji se od dvije cijevi i to lijeve dužine 2475 m i desne dužine 2420 m.
– Trasa kojom prolazi autocesta je u nagibu od oko 75% i ovo što sad radimo je vrh gologije, geotehnike i građevinarstva – ističe Ahmed Mušija, predstavnik JP Autoceste Federacije BiH.
Na dužini od oko pet kilometara bit će izgrađen veliki broj objekata, a posao vrijedan 76,5 miliona maraka povjeren je konzorciju azerbejdžanske firme te domaćih građevinara.
Index.ba je ranije pisao o ovim poddionicama kao i rekonstrukciji tunela Vranduk koji je u nadležnosti JP Ceste FBiH.
Rekonstrukcija tunela Vranduk vrijedna 17 miliona KM izazvala je brojne poteškoće za građane ali i privrednike. Predsjednik Udruženja poslodavaca Federacije BiH Adnan Smailbegović kazao da se dnevna šteta po privredu procjenjuje na skoro milion maraka.
Na pitanje zašto se nije sačekala izgradnja dionica autoputa koje su već ugovorene a zatim izvršila rekonstrukcija tunela, odgovor znaju u resornom federalnom ministarstvu pod čijim okriljem djeluju oba preduzeća, i Ceste FBiH i Autoceste FBiH.
Za razliku od magistralnog puta koji ide lijevom stranom rijeke Bosne, autoput i poddionica Vranduk-Ponirak preći će na desnu stranu rijeke.
Nesrazmjernim trošenjem finansijskih sredstava i očiglednom nesaradnjom Cesta FBiH i Autocesta FBiH, građani trpe svakodnevnim saobraćajnim kolapsom a privrednici višemilionskim gubitcima u protekloj godini dana.
(Index.ba)