Prazno gradilište od Ilidže do Nedžarića: Jutarnje gužve uz nervozu i bez reda vožnje

preporučujemo

Ko se uspije ukrcati u jutarnjoj špici sa Ilidže do Nedžarića u autobuse i stigne na vrijeme na posao, imao je sreću tog dana.

Za sve je kriva “rekonstrukcija” tramvajske pruge od Ilidže do Nedžarića, a odatle ponovo tramvajem prema centru Sarajeva i ponovo gužve oko ulaska putnika u tramvaj.

Od onoga što su obećali iz Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajeva, da će biti redari koji će upozoravati putnike da nose maske, do nesmetanog autobuskog saobraćaja do Nedžarića gotovo da nema ništa. Nema redara, sve je manje autobusa od Ilidže do Nedžarića i traje svakodnevna jutarnja bitka kako ući u autobus.

Dok se vrši rekonstrukcija pruge iz GRAS-a i Centrotransa trljaju ruke jer komercijalne linije koje se plaćaju rade punom parom, a građani koji imaju mjesečne kupone prisiljeni su na dugotrajna čekanja autobusa i tramvaja.

Tramvajske šine od Ilidže do Nedžarića već su uklonjene i od tada ne možete vidjeti ni radnika ni mašine da rade na ovom potezu. Tako je bilo i danas. Vidjeli smo jedan kamion i bager koji je utovarao zemlju u kamion, a kasnije su došla dva radnika i počeli farbati stubove od tramvajske mreže u žuto.

Od jutros saobraćaj prema centru grada još je usporeniji. Na kranjoj lijevoj traci u Nedžarićima postavljena su drvena tramvajska stajališta. Nadajmo se da se neće graditi i ova stajališta 18 mjeseci, kakav je bio slučaj prilikom izgradnje tramvajskog stajališta na Otoci.

Autobusi će saobraćati sa terminala Ilidža do objekta Doma penzionera u Nedžarićima i od stajališta kod Heco pijace nazad do terminala na Ilidži.

– Radnim danima autobusi će saobraćati svake tri minute, subotom svakih pet, a nedjeljom svakih sedam minuta. Prva vožnja radnim danima kreće u 5:10, a završava u 23:33 sati. Subotom autobusi počinju saobraćati u 5:15 i završavaju u 23:35 sati. Prvi autobus nedjeljom građani će imati na raspolaganju u 5:45, a posljednja vožnja za taj dan planirana je u 23:29 sati – obećao je Adnan Šteta, ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, prije početka rekonstrukcije tramvajske pruge od Ilidže do Nedžarića.

Obećanje nije ispunio, a to najbolje znaju građani koji žive ili rade na Ilidži. Kažu da autobusi stižu kada hoće, da moraju plaćati komercijalu i da su svakodnevno u strahu da ne obole od korone, piše Faktor.

Najnovije

Forto: Nije pokrenuta smjena dr. Bejtovića iz UO ZZO KS

Zastupnici Skupštine Kantona Sarajevo razmatraju informaciju Ministarstva zdravstva o slučaju djevojčice Džene Gadžun koja je preminula nakon operacije u...