Kvalitet nastave u ovom trenutku jedino je što zanima nastavnike koji se bore sa raznim modelima nastave od marta do danas. To je bio razlog zbog kojeg je Samostalni sindikat osnovnog obrazovanja i odgoja pokrenuo anketu među svim nastavnicima u osnovnim školama KS-a. U anketi se nastavnici izjašnjavaju za koji su model, online, kombinovani ili povratak u škole.
Posljedice
– Do sada niko nije pitao nastavnike šta misle o modelima, odnosno kvalitetu nastave, a nama je važno šta misli i kako razmišlja baza. Odgovori će biti bazirani na potrebama obrazovanja. Neophodno je da se postigne kvalitetno i pravično obrazovanje. Onima koji donose odluke treba biti jasno da oni koji rade u obrazovanju imaju stav. Moj stav je da je u ovoj fazi nemoguće kroz kombinovani model nastaviti raditi bez posljedica, a za te posljedice moramo znati ko je odgovoran. Najveći resurs su upravo ljudi koji rade u obrazovanju i koji neće moći još dugo izdržati tempo koji je definisan kroz kombinovani model, kaže Saudin Sivro, predsjednik Samostalnog sindikata osnovnog obrazovanja i odgoja KS-a.
Sivro dodaje da su od marta prosvjetni radnici bili ti koji su se snašli, žrtvovali zbog općeg dobra, učinili sve da ovaj sistem funkcioniše.
– Osnovne funkcije škole su odgoj i obrazovanje, nisam siguran da trenutno imamo ijednu od funkcija.
Glas prosvjetara
Tužno je gledati pune tržne centre, svadbe, derneke, gdje se ne poštuju mjere, a u školama u kojima se zahvaljujući svim učesnicima nastavnog procesa maksimalno poštuje sve, ne odvija se nastava u punom kapacitetu. Ako nas ponovo zatvore, to će biti njihova odluka, ali svi moraju znati da ne možemo raditi kao u martu, aprilu, maju i junu. Želimo da se zaštiti obrazovni proces jer bez povratka u škole ne mogu se očekivati rezultati u obrazovanju. Grdno se varaju da se može preko mobitela graditi kvalitetan obrazovni sistem, zaključio je Sivro.
Anketa traje do danas, kada će Sindikat objaviti rezultate i tražiti od odgovornih da poslušaju glas prosvjetnih radnika te učine ono što je najbolje za djecu.