RTV Herceg-Bosne koju žele nagraditi sa 1,5 miliona KM, upravo je pismeno upozorena zbog vjerske i nacionalne diskriminacije u svom programu!

preporučujemo

U posljednji mjesec dana medijski projekt bosanskohercegovačkog HDZ-a, nazvan “Radio-televizija Herceg-Bosne”, često je u fokusu javnosti, ali ne zbog spretnih okolnosti i poslovnih uspjeha. Razlog za to prvenstveno leži u slaboj isplativosti i mukotrpnoj održivosti ove, navrat-nanos sklepane propagandne alatke u rukama “stožerne stranke Hrvata”.

Sporno je bilo i samo pokretanje ovog projekta. Novac je osiguran na suspektan, bolje reći grabežljiv način, zavlačenjem ruku u budžete općina gdje HDZ ima neograničenu moć. A kada se i taj finansijski model iscrpio, pristupilo se, po istoj HDZ-ovskoj liniji, ubiranju (dobrovoljne) takse putem računa za struju “Elektroprivrede HZHB” i dotacijama iz budžeta. Posebno je skandalozna posljednja vijest da se ovom stranačkom medijskom projektu iz akumuliranog viška Regulatorne agencije za komunikacije BiH nastoji dodijeliti 1,5 miliona KM, jednako kao i BHRT-u i FTV-u, koji su javni emiteri.

No, dok ministar Vojin Mitrović nastoji iz viška akumuliranih sredstava RAK-a obilato nagraditi ovu televiziju, gotovo u isto vrijeme na njenu adresu se iz RAK-a upućuju pismena upozorenja zbog diskriminatornog načina izvještavanja javnosti.

Mostarski novinar Sanel Kajan, jako dobro upoznat s ratnom teorijom i praksom “Herceg-Bosne”, a zatim i radom nekadašnjeg HTV-a Mostar, prethodnice današnje Radio-televizije Herceg-Bosne, jučer je na svom Twitter profilu objavio rješenje Regulatorne agencije za komunikacije BiH u kojem se izriče pismeno upozorenje ovoj televiziji zbog objavljenog priloga o protestima ispred Ambasade Slovenije u Sarajevu.

Taj nenajavljeni, nepotrebni i problematični skup nekolicine ljudi pobrkanih vjersko-patriotskih osjećanja, okupljenih oko kontoverznog političkog pokreta, nazvanog “Vjera, narod, država”, iskoristio je HDZ-ov medijski projekt da na najprimitivniji način usmjeri oštricu ka cijelom jednom narodu – Bošnjacima, pažljivo birajući sagovornike za taj čin.

 

Iako poslovično neaktivna i političkim interesima premrežena Regulatorna agencija za komunikacije obično ostaje nijema na brojne primjedbe, ovaj put nije mogla izostaviti reakciju na poruke poput sljedeće: “…u BiH imamo narode koji još nisu dostigli političku razinu političke pismenost, pa ni civilizacijske pismenosti kako bi mogli očito razumjeti takve stvari“, uz neskriveno odobravanje takvih poruka u programu od uposlenika ove televizije.

 

 

Neće ovo rješenje RAK-a finansijski koštati Čovićev medijski projekt, izuzev ako ovaj huškački narativ ne budu ponavljali. Naravno, uz preduslov da se prijave RAK-u podnose i dalje, kao što je to novinar Kajan uradio u navedenom slučaju. Ipak, ovo je svakako dobar podsjetnik da u HDZ-u i dalje preovladavaju one snage kojima je Jadranko Prlić pred istažiteljima Haškog tribunala pripisao “vrlo snažne primjese klerofašističkih elemenata”.

Najnovije

DIJELE ISTOG NEPRIJATELJA: Komšić, Osmani i Đukanović se sastali u New Yorku

Povodom Generalne skupštine UN-a u New Yorku ovih dana borave lideri zemalja iz cijelog svijeta. Kao što je poznato,...