Šest načina da zaštitite svoj vid

preporučujemo

Donosimo Vam šest načina kako da zaštitite svoj vid.

PRAVILNO POSTAVITE RADNI STO

Postavite ga na mjesto odakle možete da vidite najudaljeniju tačku prostorije.

MJENJAJTE FOKUS

Postoji jedna vježba “10-3-10” koju bi svako ko puno radi ispred monitora trebalo neumorno da ponavlja. Nakon svakih 10 minuta pogledajte u udaljeni predmet koji se nalazi na najmanje 3 metra od vas. Držite pogled na tom predmetu 10 sekundi, pravilno dišući i trepćući.

5 navika koje oštećuju vid (a radimo ih svakodnevno)

NEMOJTE DA RADITE ZA KOMPJUTEROM U MRAKU

Prostorija uvijek mora da bude dobro osvjetljena. Ako radite za računarom u mraku, to šteti vašem perifernom vidu.

NE SMIJE DA BUDE ODSJAJA NA MONITORU

Pokušajte da eliminišete svjetlost koja se reflektuje od monitora.

PRAVILNO TREPĆITE

Zdravo oko, normalnog očnog pritiska, trepće 10-12 puta u minuti, otprilike svakih 5 sekundi. Kada ne trepćete dovoljno oko se napreže, oči se suše i brzo se zamore.

LAGANA VJEŽBA TREPTANJA

Lagano i brzo trepćite 20 puta, bez stiskanja očnih kapaka. Lice mora da vam bude opušteno. Nakon što trepnete 20 puta, zatvorite oči i odmorite se nekoliko trenutaka.

 

Najnovije

MASKE NA OTVORENOM SU BESKORISNE: COVID-19 je vani dobilo manje od 0,1 posto zaraženih

Kada je američki Centar za kontrolu i prevenciju zaraznih bolesti (CDC) prošlog mjeseca objavio nove smjernice za nošenje maski,...