Grad Tuzla planira ponovo preuzeti upravljanje javnim prijevozom putem realizacije javnog poziva, za šta su prekjučer dobili podršku na vanrednoj sjednici Gradskog vijeća.
Javni prijevoz u Tuzli već 25 godina nije pod kontrolom Grada, a trenutno ga obavlja privatna firma Gradski i prigradski saobraćaj (GiPS), koja je početkom godine za 30 posto podigla cijene karata, ukinula veliki broj gradskih i prigradskih linija i potpuno obustavila prijevoz nedjeljom.
Gradski vijećnici prekjučer su jednoglasno usvojili odluku o davanju saglasnosti za pokretanje postupka javnih nabavki usluga javnog linijskog prijevoza putnika na području grada Tuzle, putem otvorenog postupka javne nabavke usluga sa međunarodnom objavom.
– Ovom odlukom omogućavamo da se svi prijevoznici, koji su registrirani za obavljanje prijevoza na području i grada Tuzle i Tuzlansog kantona, prijave u obliku konzorcija ili nekom drugom obliku organiziranja, kako bi došli do najpovoljnijeg ponuđača, odnosno dobili najpovoljniju cijenu te grad Tuzla konačno dobio javni linijski prijevoz putnika kakav i zaslužuje – kaže Almir Šuta, sekretar organa državne službe.
Šta je planirano?
Vijećnika vladajuće Socijaldemokratske partije (SDP) Svjetlana Kakeš rekla je da se nada da će tender koji će biti raspisan dovesti do rezultata.
– Ovo je početni akt i važno je da se postupak pokrene. Nadam se da ćemo najkasnije za dva-tri mjeseca, kada se postupak provede, imati riješeno ovo pitanje, a u narednih pola godine ili godinu, imati organizaciju savremenog gradskog prijevoza u Tuzli – rekla je Kakeš.
Mirnes Ajanović, vijećnik Bosanske stranke (BOSS), kaže da će građani imati siguran prijevoz jer šest miliona KM godišnje odvojenih osigurava sigurnost prijevoznicima da će im biti plaćeno.
– Imat ćemo mogućnost da dajemo besplatne karte, a za određene kategorija cijena može biti marka, marka i po… Važno je da dobijemo siguran, efikasan i jeftin prijevoz i konkurenciju. Javni poziv omogućava da konzorcij može podnijeti zahtjev za prijevoz putnika, a izbjegavamo okolnost da bude samo jedan prijevoznik i da imamo ultimatum. Grad će upravljati gradskim prijevozom nakon 25 godina, određivati linije, broj polazaka, a građani će imati mogućnost da daju prijedloge – rekao je Ajanović.