SNSD pokrenuo reklamnu kampanju o cijepanju BiH

Preporučujemo

Savez nezavisnih socijaldemokrata (SNSD) posljednjih dana pokrenuo je medijsku kampanju “mirni razlaz” na YouTubeu, koja je uslijedila nakon informacije o non-paperu o podjeli Bosne i Hercegovine.

U jednom od reklamnih snimaka, Radovan Kovačević, portparol SNSD-a, “dobronamjerno” savjetuje kako je najbolje moguće rješenje “mirni razlaz” u BiH.

- -

– Da se vratimo razgovoru, da predstavnici konstitutivnih naroda sjednu za pregovarački sto i pokušaju pregovarati o budućnosti BiH. Evidentno je da unutar EU uviđaju da je ovakva BiH nemoguća i neodrživa – govori, između ostalog, Kovačević.

Najnovije

Strah od gubitka 100 miliona eura je prevladao: Borjana Krišto poslala je nacrt Reformske agende u Brisel

Vijeće ministara Bosne i Hercegovine uputilo je u Brisel usvojeni nacrt Reformske agende, dokumenta koji je potreban kako bi...