Loše rukovođenje GRAS-om, brojne sumnjive javne nabavke – sve što se desilo je očekivano, kaže novinar portala Žurnal Dino Cviko. Neophodno je istražiti zašto se GRAS doveo u situaciju da je jedan od najvećih poreskih dužnika u državi i na rubu propasti.
– Zanimljivo je da je prije dvije godine mislim jedna strana konsultantska kuća uradila program restrukturiranja GRAS-a gdje su naveli niz problema sa kojima se GRAS suočavao. Od toga da je višak radnika da su neke stvari kojima se GRAS bavi, da se ne bi trebao baviti i da bi trebao pružati samo neke osnovne usluge, a to je prijevoz građana – rekao je Cviko.
Novinar portala Žurnal došao je do saznanja prije nekoliko godina da je GRAS nabavljao trolejbuse po cijeni većoj od realne.
– Sporna je bila nabavka trolejbusa, posljednja nabavka trolejbusa GRAS-a gdje smo mi dobili informaciju gdje je cijena trolejbusa oko 10 hiljada maraka, 11 hiljada maraka a isti ti trolejbusi su prodavani GRAS-u za otprilike nekih 100 hiljada maraka po komadu na kraju. Prošlo je od toga dvije godine,međutim, ništa se po tom pitanju nije uradilo – kazao je Cviko.
Postoje indicije da su bivši ministri, članovi uprave, direktori počinili krivično djelo, kažu u Kancelariji za borbu protiv korupcije i upravljanje kvalitetom KS, uputili su krivičnu prijavu Tužilaštvu KS.
– Možemo govoriti o tome da su potpisali kolektivni ugovor da je nastala štetna posljedic,a da se nije uradila finansijska procjena, da su se gomilali dugovi prema obaveza prema porezu i brojnim drugim detaljima koji su napravili veliku štetu, ne samo po preduzeće GRAS nego i cijelom kantonu. Ja ne bih u ovom trenutku govorio o imenima. Sva imena i prezimena i indicije, kompletan materijal smo dostavili na tužilaštvo oni postupaju u konkretnom predmetu i ne bih volio da u ovom trenutku, ne bih o imenima. Važno je napomenuti da smo mi drugu krivičnu prijavu, s obzirom na nadležnost, proslijedili Državnom tužilaštvu – zaključio je Cviko.