Mujagić tvrdi da su sve plaće radnicima izmirene, te da je račun konačno odblokiran.

- -

– Nastavlja se normalno funkcionisanje preduzeća do novog rješenja. Postoji nekoliko opcija koje smo razmatrali danas na sjednici Uprave GRAS-a. Jedna od njih je i stečaj, ali smo još daleko od toga. Ovo nije prvi put da se pokreće ovakva tema, deset godina unazad se govori o stečaju – kazao je Mujagić.

Naznake da kantonalna vlada priprema stečaj GRAS-a pojavile su se zajedno s planovima rekonstrukcija tramvajske pruge, ali i s najavama kupovine novih trolejbusa i tramvaja.

Iako se spekulisalo da je Vlada Kantona Sarajevo već poduzela aktivnosti koje bi pokrenule proceduru odlaska preduzeća u stečaj, čini se da je takva ideja trenutno na “stand byu”.

Posljednjih dana bilo je i govora o tome da bi GRAS mogao ukinuti autobuski i minibuski saobraćaj s obzirom na to da zbog blokade računa nisu mogli registrovati više od 50 posto vozila koji saobraćaju na autobuskim i minibuskim linijama. To je navodno bio prijedlog Vlade KS. Ipak, Mujagić tvrdi da do toga neće doći, te da su sva vozila konačno registrovana i spremna za saobraćaj.

- -

Iako je situacija u GRAS-u trenutno djelimično normalizovana kada su u pitanju plaće radnika i kapacitet vozila na ulicama, jasno je da je to kratkog vijeka, te da je iz mjeseca u mjesec situacija u ovom preduzeću sve neizvjesnija.

Prije nekoliko mjeseci ovo preduzeće je bilo u sličnoj situaciji, kada su radnici GRAS-a organizovali proteste zbog neizmirenih plaća, a čak su zaprijetili i obustavom tramvajskog i autobuskog saobraćaja. Tada je, kao i sada, GRAS-u račun odblokiran, plaće su izmirene, a nakon toga stanje se opet vratilo na staro.