U Ilijasu premijerno prikazan film Hasim – put u nezaborav: Gazija je jednog vremena – major Hasim Spahic

Preporučujemo

Polaganjem cvijeća i odavanjem počasti na Centralnom spomen obilježju u Ilijašu, jučer je obilježena 27. godišnjica pogibije majora Hašima Spahića. Tim povodom, u Kulturno-sportskom centru Ilijaš upriličena je i premijera dokumentarnog filma ”Hašim-put u nezaborav”, autora Avde Huseinovića, posvećenog komandantu Operativne grupe 1. korpusa Armije Republike Bosne i Hercegovine.

Film ”Hašim-put u nezaborav” na emotivan način i uz dosta dokumentovanih činjenica govori o ilijaškom heroju koji je poginuo 11. oktobra 1994. godine na lokalitetu Moševačkog brda, te o slavnim danima odbrane slobodnih ilijaških teritorija.

- -

Ovom događaju prisustvovao je i ministar za boračka pitanja Kantona Sarajevo Omer Osmanović, koji je zahvalio autoru i ostalim učesnicima ovog značajnog projekta.

”Često dolazim u Ilijaš, u općinu gdje se iznimno njeguje kultura sjećanja, što dokazuje i ova promocija. O majoru Spahiću, od njegovih saboraca, slušao sam samo velike riječi o njegovoj hrabrosti, neustrašivosti da svoj život podredi domovini i naposljetku izgubi svoj život braneći je. Nažalost, ni nakon 27 godina, Hašim Spahić nema svoj spomenik u Ilijašu, koji bi posvjedočio njegovom imenu i djelu. Na kraju bih želio da naglasim da će Ministarstvo za boračka pitanja nastaviti nesebično podržavati ovakve ali i slične projekte, kako ne bismo dali zaboravu naše gazije, kakav je bio major Hašim Spahić”, istakao je ministar Osmanović.

Prisutnima se također obratio i predsjedavajući Predsjedništva Bosne i Hercegovine Željko Komšić, koji je istakao kako je ovo jedinstvena prilika zahvaliti se i pokloniti ljudima koji su dali svoje život, te napomenuti da nam se može ponoviti, ukoliko nismo pametni i mudri.

Jučerašnjem događaju prisustvovale su i sestre i brat rahmetli majora Hašima Spahića, v.d. ministra Federalnog ministarstva za pitanja boraca i invalida OOR-a Mirza Terzo, ratni komandant 1. korpusa Vahid Karavelić, general Rizvo Pleh, kao i ministar komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša KS Enver Hadžiahmetović, te mnogobrojni drugi saborci i prijatelji.

- -

Ispred Fondacije za očuvanje tekovina i dostojanstva odbrambeno-oslobodilačkog rata ministru Osmanoviću uručena je plaketa zahvalnosti zbog podrške ovom projektu. Plaketu su također primili i načelnik općine Ilijaš Akif Fazlić, te Avdo Huseinović, autor filma.

Najnovije

Ostaje li BiH bez milijardu eura: Krišto kaže da se čeka RS

Vijeće ministara Bosne i Hercegovine će najkasnije do ponedjeljka Evropskoj komisiji uputiti plan reformi, dokument koji je preduvjet za...