U Kini se rađa toliko malo djece da KFC uz dječje menije dijeli igračke za pse i mačke

Preporučujemo

KFC u Kini zamijenio je igračke u dječjim menijima igračkama i opremom za pse.

S obzirom na to da porodice u Kini imaju sve više kućnih ljubimaca, a sve manje djece za kineski KFC to je logična odluka, piše Fortune.

- -

Yum China, multinacionalka koja upravlja KFC-ovom franšizom u Kini, objavila je da se mora prilagoditi novoj kineskoj demografiji.

Dječje menije ne kupuju samo djeca već i dio odraslih fanova KFC-a, a oni su sve više single i sve više vezani za svoje kućne ljubimce.

Tokom četvrtog kvartala prošle godine, Yum China nudio je plišane igračke za životinje, koje su brzo postale popularne i među ljudima.

Wat je objasnio da briga Yum Chine za kućne ljubimce proizlazi iz promjene u stavovima među mladim Kinezima. Generacija Z i milenijalci daju prednost osobnoj udobnosti i wellnessu, više se ne pridržavaju toliko društvenih normi koje su nalagale da se mladi vjenčaju i imaju djecu.

- -

Broj kućanstava s dvije plaće bez djece u zemlji raste, a mnoge porodice odlučuju usvajati kućne ljubimce.

Prema Kineskom udruženju industrije kućnih ljubimaca, od 2015. do 2020. tržište kućnih ljubimaca poraslo je četiri puta na 46 milijardi dolara. A očekuje se da će 2023. dosegnuti 70 milijardi dolara. I dok KFC organizira promotivne ponude igračaka i gadgeta za kućne ljubimce, vlast pokušava potaknuti obitelji na rađanje djece, ukidajući dosadašnje stroge kontrole broja djece po obitelji.

Najnovije

Dodik ga pustio niz vodu, ali Nešić se ipak pojavio uz njega

Predsjednik DNS-a Nenad Nešić konačno se pojavio u blizini predsjednika RS i bjegunca od pravosuđa Milorada Dodika. Nešić je nedavno...