Velika Britanija zabranila reklamiranje kašica, peciva i žitarica

Preporučujemo

Određene vrste kašica, peciva i žitarica uvrštene su na listu proizvoda koje je zabranjeno reklamirati u Velikoj Britaniji jer je riječ o proizvodima štetnim po ljudsko zdravlje.

Zabrana se odnosi i na reklamiranje na internetu i televizijsko reklamiranje u periodu do 21 sat. Nadležni su poručili da im je cilj da spriječe gojaznost kod djece.

- -

Odluka o zabrani reklamiranja pojedinih proizvoda će se primjenjivati od oktobra sljedeće godine, a na listi proizvoda zabranjenih za reklamiranje su brojne prehrambene namirnice – od bezalkoholnih pića do zaslađenih jogurata.

Zabrana je uslijedila kada se u Velikoj Britaniji povećava stopa gojaznosti djece. Naime, prema zvaničnim podacima, jedno od desetero djece je gojazno. Nadalje, svako peto dijete u dobi do pet godina ima karijes zbog prekomjerene konzumacije šećera.

Britanski bivši premijer Boris Johnson je 2021. najavio zabranu reklamiranje proizvoda bogatih šećerom, soli i masnoćama. Primjena odluke o zabrani je prolongirana do 2025., a tadašnja konzervativna vlada je kao razlog za to istakla da žele dati vremena proizvođačima hrane i pića da se pripreme za navedenu promjenu, piše BBC.

Najnovije

ŽARKO KORAĆ O VALU PROTESTA U SRBIJI: “Vučić rapidno gubi podršku, vrlo je agresivan i kontroliše medije, ali narodu je dosta

Masovne proteste u Srbiji koji traju od prošle godine te kako oni utječu na vlast i predsjednika Aleksandra Vučića...