U cilju poboljšanja kvaliteta usluge KJKP “Vodovod i kanalizacija” d.o.o. Sarajevo, obavještavamo građane Kantona Sarajevo o promjenama u telekomunikaciji.
Od 16. maja 2018. godine u okviru Centra za korisnike naših usluga, u funkciji će biti nova automatska telefonska centrala.
Zbog puštanja nove centrale, odnosno Call centra u periodu od 16.maja do 18.maja 2018.godine (srijeda – petak), može doći do povremenih prekida funkcionisanja u uspostavljanju telefonskih veza na broju telefona 033 237 655, lokacija Jaroslava Černija.
U okviru ovog Centra, biće otvorene nove telefonske linije, što podrazumijeva javljanje govornog automata i preusmjeravanje poziva, promjene postojećih brojeva lokala novim brojevima.
Uspostava kontinuiranog, nesmetanog Call centra biće od ponedjeljka 21. maja 2018.godine, nakon čega će projekat u cjelosti biti završen, čime su ispunjeni svi formalni uslovi za uspostavljanje moderne telefonske centrale koja će biti u funkciji građanima.
Molimo građane za razumijevanje i strpljenje.