Zavirite u Kreativni Karantin: Projekat bh. studenata postao je globalan

Preporučujemo

Studenti Akademije likovnih umjetnosti i samostalni organizatori studentskog festivala Pop Up Sarajevo, uslijed pandemije korona virusa, odlučili su kreirati digitalnu platformu pod nazivom Kreativni Karantin (Creative Quarantine).

Kreativnim idejama i dizajnom htjeli su učiniti svakodnevnicu ljudi u izolaciji ljepšom, zanimljivijom i kreativnijom pod sloganom “ostani kući i budi kreativan/stay at home & be creative”.

- -

Jedan od učesnika platforme Armin Ćosić, za N1 je kazao da mu je iznimno drago što može dati svoj doprinos u samom razvoju platforme, ali i u organizaciji.

“Platforma će se razvijati sve dok su na snazi preventivne mjere sa odredbama Kriznog štaba , a ono što su neke perspektive, jeste upravo kako će se to odraziti na sam festival koji mi studenti Akademije likovnih umjetnosti tradicionalno organizujemo u Sarajevu”, kazao je Ćosić.

Naglasio je da su za njega svi radovi podjednako bitni, jer šalju poruke da nosimo rukavice, maske, ostanemo kući, peremo ruke, pomažemo starijima, djeci i oboljelima.

I svjetski priznata ilustratorica Yuko Shimizu, prepoznala je kreativne radove ove platforme, te ih je zapratila na Instragramu i podijelila njihove radove na svom Storyju.

- -

Platforma “Creative Quarantine” ima za cilj podizanje svijesti javnosti o prevenciji širenja virusa putem dizajna, vizualnih komunikacija i umjetničkih radova, sa motivirajućim globalnim porukama, te je nakon mjesec dana izolacije, okupila više od 1.000 kreativaca iz cijelog svijeta na jednom mjestu kako bi mđusobno komunicirali i poticali jedni druge na stalno kreativno izražavanje u periodu izolacije.

Platforma se razvijala postepeno. Prvo su svojim radovima motivirali svoje kolege iz Sarajeva, BiH, a onda i regije – studente dizajna i njihove profesore, a potom i kolege dizajnere – profesionalce i vlasnike dizajnerskih agencija, nakon čega su raspisali Javni poziv svim kreativcima putem društvenih mreža da dostave svoje radove putem emaila i time postanu dijelom digitalne platforme “Creative Quarantine”. Nakon nekoliko dana, veliki broj radova je pristigao na njihovu adresu.

Projekat je poprimio globalni karakter umrežavanja kreativaca, onog trenutka kada su, kako kažu, odlučili da je
pravi trenutak da motiviraju i druge oko njih i dijele kreativnu energiju globalno.

U proteklih mjesec dana, pristiglo im je preko 100 radova iz gradova širom regije i Evrope: Beograd, Niš, Zagreb, Dubrovnik, Split, Rijeka, Graz, Beč, Amsterdam, Mardin, Istanbul.

Više kreativnih radova možete pronaći na web straniciInstagramu i Facebooku.

Najnovije

Željezničar osigurao opstanak, Tuzlaci pred ispadanjem iz elitnog ranga

Odigrana je na Grbavici utakmica 30. kola Wwin lige Bosne i Hercegovine između Željezničara i Tuzla Cityja. Na kraju...