Zbog koronavirusa poznate svjetske kompanije promijenile logo: Pogledajte kako sada izgledaju

Preporučujemo

Od početka pandemije koronavirusa, najčešće slušamo savjete kao što su: držite distancu sa drugima, ostanite kod kuće i često perite ruke.

Kako bi se solidarisali sa svojim kupcima, neki brendovi su otišli korak dalje u kreativnom
razmišljanju pa su osmislili nove, zanimljive logoe.
Njihovi zaštitni znakovi su sada, ukratko rečeni,
“distancirani”.
McDonald’s, Coca-Cola, Audi i VW samo su neke od svjetskih korporacija koje promovišu “društveno distanciranje” putem redizajniranih logotipa.

- -

Iz najpoznatijeg lanca brze hrane na svijetu, ipak kažu da su uprkos “trenutnom distanciranju” ljudi i njihovog redizajniranog slova M, oni uvijek tu za svoje kupce.

Bilbord Coca-Cole na Times Squareu promoviše socijalnu distancu usred pandemije koronavirusa. Logo Coca-Cola prikazuje svako slovo odvojeno  uz slogan “Ostati odvojeno je najbolji način da ostanete povezani.”

- -

Dvije automobilske kompanije podjednako zastupljene na tržištu, Audi i Volkswagen prilagodili su svoje logotipe za društvene mreže.
Audi je u kratkom videu odvojio svoja četiri prstena u kojima je ljudima rečeno da ostanu kod kuće i drže distancu.

Volkswagen je promovisao sličan video s inspirativnim porukama, razdvojivši V i W.

Nike je pokrenuo veliku društvenu kampanju sa svojim globalnim popisom zvijezda sportaša, uključujući NBA igrača LeBrona Jamesa i golfera Tiger Woodsa.


U proteklih nekoliko sedmica sportski teren je prazan zbog pravila društvenog distanciranja i zabrane velikih okupljanja. Nike kampanja potiče ljude da se igraju iznutra. Nike je zbog virusa morao zatvoriti nekoliko svojih globalnih prodavnica.

Index.ba

Najnovije

Željezničar osigurao opstanak, Tuzlaci pred ispadanjem iz elitnog ranga

Odigrana je na Grbavici utakmica 30. kola Wwin lige Bosne i Hercegovine između Željezničara i Tuzla Cityja. Na kraju...