Da li sa smanjenjem cijena dolazi i manje pakovanje? BBC je uradio istraživanje upravo o ovome i da li su mušterije baš uvijek na gubitku.
U istraživanje je bilo uključeno 19 proizvoda u posljednje četiri godine, a otkriveno je kako je kod 18 od 19 smanjena gramaža proizvoda kroz nekoliko godina. A cijene?
Proizvođači, naravno, krive jer su cijene skočile i kod nabavnih cijena sastojaka za ove slatkiše. Tako je proizvođač popularnih Toblerone čokoladica rekao da su držali iste cijene koliko su dugo mogli.
Nestle je rekao kako su smanjili težinu kako bi smanjili i kalorije.
Druge kompanije se brane deviznom moći, odnosno da je kupovna moć pogođena padom vrijednosti težine.
Ali, bilo da je riječ o sastojcima, čuvanju od loših zuba ili nečem trećem, svi proizvođači insistiraju kako su mušterijama ponudili cijene koliko i vrijede prizvode.
S druge strane, neke cijene pakovanja u marketima su se smanjile – mada to nije proporcionalno sa težinom proizvoda.
Lista proizvoda je pokazala kako je čak 19 proizvoda smanjilo svoje pakovanje.