Na KUM-u u toku Bajrama pružena usluga za 633 pacijenta

Preporučujemo

Klinika urgentne medicine u toku Bajrama radila je nesmanjenim tempom. Pružena je usluga za 633 pacijenta od čega je 241 u internističkoj a 392 usluge u hirurškoj ambulanti.

Glavna sestra KUM-a Senada Džebo ponosna je na posao koji radi.

- -

„Mi smo navikli na hitna stanja i ne bi mogli zamisliti da radimo negdje drugo. Istina je da je posao težak ali ga volimo. Zahvaljujući menadžmentu malo smo rasterećeni ponedjeljkom i petkom, mada radimo i tim danima za pacijente iz suosnivačkih kantona i pružamo tercijarni nivo usluge za sve pacijente. Tim danima detaljno čistimo prostore i aparate, vrše se opravke ako je potrebno, nešto je manji priliv pacijenata pa samo tada i možemo. U prosjeku dnevno imamo 250-300 pacijenata“, kaže Džebo.

KUM je formiran 1994., a na sadašnju lokaciju preseljen je 2005. godine.

„KUM je klinika u kojoj smo zatekli potpuni nered i nedostatak sredstava za rad. Nije bilo elementarnih lijekova, kao uostalom i u cijelom KCUS. Cifra zaliha iznosila je nevjerovatnih 12 miliona KM ali u zalihama ničega što nam treba. Brzo smo se snašli, osnovno kupili i nastavili sa uspješnim radom. Imamo definisanu strategiju rada i razvoja, dobro osoblje, vrijedno radimo i rezultati neće izostati. Naš cilj je aktivirati i rad u operacionim sala KUM-a za hitne slučajeve. Svo osoblje koje bude zapošljavano za potrebe KUM, svi koji dobiju specijalizaciju urgentne medicine radiće na toj klinici “, rekla je generalna direktorica prof. dr. Sebija Izetbegović.

- -

 

Prema riječima Amera Ovčine, predsjednika Komisije za poboljšanje kvaliteta, rad KUM-a je znatno unaprijeđen uspostavljanjem i primjenom strateških dokumenata kvaliteta (klinički putevi, standardne operativne politike i procedure, kontrolne liste i sl.) koje su u znatnoj mjeri doprinijele uspostavljanju nove organizacijske kulture i poslovanja.

„Uspostavljena je dobra  interna komunikacija između klinika,  posebno  kada su u pitanju kriteriji i odlučivanja o hospitalizaciji urgentnih pacijenata. Cilj je da se pacijentu na jednom mjestu pruži potpuna medicinska podrška, te donese zajednička odluka, od strane multidisciplinarnog tima, vezano za dalji  tretman i njegu. Kvalitet i sigurnost zdravstvenih usluga znatno je poboljšan provođenjem kontinuiranih  internih edukacija, te edukacija organiziranih od drugih zdravstvenih ustanova i organizacija kako za ljekare, tako i za  medicinske sestre-tehničare“, rekao je Ovčina.

Osoblje KUM-a ulaže značajan trud u cilju uspostavljanja kvaliteta i sigurnosti zdravstvenih usluga, što pokazuju i rezultati periodičnih anketnih istraživanja o zadovoljstvu pacijenata pruženim zdravstvenim uslugama, gdje je broj zadovoljnih veći od 80%.

Najnovije

Izraelski general: Iran je supersila u dronovima i raketama, ali ne i u odbrambenom smislu

Izraelci tvrde da bi njihova zemlja imala malo problema s pogađanjem ciljeva unutar Irana ako odluči direktno odgovoriti na...