Društvena mreža YouTube mijenja način politike za one koji žele zaraditi novac putem ove platforme, odnosno, uvodi strožije zahtjeve.
Predstavnici su rekli kako će osoblje od sada pregledati sve video uratke prije nego ih spoji sa velikim brendovima. Ovaj potez uslijedio je nakon bojkota oglašivača zbog kontroverznog vloga na kojem je prikazano navodno samoubistvo.
Jedan ekspert je izjavio kako je ovaj servis sporo reagovao u ovom slučaju.
Konultatica Midia Research rekla je da će se u budućnosti morati reagovati brže.
Prvi dio nove strategije jesu strožiji zahtjevi koji će oni koji objavljuju video morati ispuniti, prije nego počnu zarađivati novac od svojih videa.
Tu su dva kriterija – najmanje 1000 pretplatnika na kanalu i više od 4000 sati njihovog sadržaja mora biti pregledano u posljednjih 12 mjeseci.
YouTube do sada je kriterij bio drugačiji – ukupno 10.000 pregleda u roku od devet mjeseci.
Navedeno je i da bi ovo trebalo spriječiti “spamere, imitatore i druge loše glumce”, kao i ostale potencijalne neželjene videe koji bi mogli nanijeti štetu svima.
(Ines Sandžaktarević)