Kad ne zna Forto, zna Čengić: Centrotrans nabavio nove autobuse, a nije kreditno zadužio građane Kantona Sarajevo

Preporučujemo

Kompanija Centrotrans kupila je autobuse na LPG plin koji će postati dio savremenog voznog parka u Sarajevu.
Kako navode iz ove kompanije, riječ je o vrhunskim autobusima, njemačkog proizvođača MAN, a koji svojim kvalitetom i uslugama ispunjavaju europske standarde u javnom prijevozu putnika.

Pored toga, autobusi na plin su ekološki prihvatljivi, i proizvode minimalnu količinu štetnih izduvnih gasova koji negativno utječu na okolinu u Kantonu Sarajevo. Oni su moderni, udobni, te imaju manji intenzitet buke. Ističe se da su novi autobusi opremljeni su sa EVV motorom za maksimalnu ekonomičnost i zaštitu okoline u najvećoj mogućoj mjeri uz standardnu opremu kao što je klima i rampa za olakšan ulaz i izlaz putnicima sa otežanim kretanjem kao i korisnicima invalidskih i dječijih kolica, uz posebno obilježena mjesta u vozilu za ove kategorije putnika.

- -

Za istu svrhu vlada Kantona Sarajevo zadužuje građane Kantona Sarajevo 15 miliona eura.

Ovakav potez se u ekonomiji zove “spaljivanje novca” (ulaganje u gubitak), obzirom da je bez ikakvog pokušaja sistemskog rješavanja pitanja GRASA i gubitaka koji se mjere stotinama miliona KM, Vlada odlučila kupiti trolejbuse ovom preduzeću.

Pored toga, Vlada Kantona Sarajevo svakodnevno ulaže i desetak dolara za sponzoriranje objava na društvenim mrežama i reklamiranje vijesti o nabavci trolejbusa.
Ovakav nesistemski pristup je GRAS i doveo u stanje kojem se danas nalazi.

Treba napomenuti i kako je premijer Kantona Sarajevo Edin Forto pri prezentiranju javnosti i medijima 100 dana rada Vlade najavio kupovinu novih trolejbusa u vrijednosti od 10 miliona eura, a neposredno nakon toga se resorno ministarstvo pohvalilo nabavkom 7 polovnih trolejbusa.
Prilikom puštanja polovnih vozila na sarajevske ceste ministar Adnan Šteta nije naveo kolika je tačno starost polovnih vozila, kao ni to da li su ona tehnički ispravna i ekološki prihvatljiva.

- -

Uprkos prvobitnoj najavi kupovine u vrijednosti od 10 miliona eura, mađioničarskim trikovima Vlade Kantona Sarajevo taj iznos je pretvoren 15 miliona eura.
Treba li uopće podsjećati koliko je takvih donacija preduzeće spržilo, a primjer je japanska donacija kompletnog autobuskog parka koja je gazdovanjem na način kako to GRAS praktikuje pretvorena u groblje autobusa.

U istom tom periodu pored GRASA, razvijao se Centrotrans. Ova firma se razvijala vlastitim srdstvima i bez ikakvih donacija. Danas je Centrotrans u stanju samoatalno kupovati vrhunske autobuse koji svojim tehničkim i ekološkim specifikacijama ispunjavaju sve europske standarde, dok istovremeno Vlada nije u stanju sistemski riješiti pitanje javnog prijevoza u glavnom gradu, ili makar omogućiti normalan rad firmama koje mogu efikasno vršiti javni prijevoz.

 

(index.ba)

Najnovije

DAVOR DRAGIČEVIĆ “Ovo je ime čovjeka koji je ubio mog sina Davida”

Davor Dragičević gostovao je večeras u Centralnom Dnevniku Face TV-a gdje je otkrio ime osobe za koju tvrdi da...