Riječ je o pjesmi “Sude mi”, a sve je to jasno navedeno u opisu videa u kojem stoji da je davatelj licence za YouTube Rebeat Digital GmbH, odnosno Campus d.o.o. Snimka je do danas pregledana gotovo 400 hiljada puta.

- -

Nameće se pitanje je li moguće da je Škoro dao svoja prava na pjesmu u kojoj se promovira Ratko Mladić, te tako ostvario nekakvu zaradu? Sudeći prema pravilima YouTubea i odgovorima koje je Index dobio iz firme Campus, čini se da to nije tako. Isto tako, moguće je da za ovaj spot s Ratkom Mladićem nisu ni znali jer, kako kažu, uz pojam “Sude mi” vezano je više od pola miliona videozapisa.

– Sa sadržajem predmetnog videa se definitivno ne slažemo i tražit ćemo preko službenih kanala njegovo micanje. Nadamo se da vam je jasno kako o uklanjanju pjesme odlučuje YouTube, a ne Campus – kažu iz ove firme.

Ako se gledaju pregledi Škorine pjesme “Sude mi” na YouTube servisu, onda je vidljivo da je upravo spot s ratnim zločincem Mladićem u prvih pet po pregledima.

Prvi je duet Škore i Marka Perkovića Thompsona pregledan 9,7 miliona puta. Tu je i audio snimka s albuma “Milo moje”, s kojeg je i pjesma “Sude mi” s milion pregleda, pa onda i video koji veliča generala Antu Gotovinu s 653 hiljade pregleda. Tu je i Thompsonov “mega remix” iz 2012. godine s 398 hiljada pregleda, a gotovo isto toliko ima i spot s Ratkom Mladićem.

- -